sobota, 21 listopada 2015

Rolo-albumik czyli album z rolek po papierze toaletowym.

Witam ponownie!
Jest...jest.. gotowy...wczorajnwłaśnie skończyłam mój pierwszy rolo-albumik.
 Pierwszy raz zobaczyłam taki album jakiś czas temu i bardzo mi się spodobał.
Próbowałam go nawet zrobić, ale nie wyszedł mi tak jak bym chciałam.

Ostatnio Kasia Grusza (scrapkate)udostępniła swój filmik, na którym pokazuje zrobić taki albumik.
Skorzystałam z jej porad i oto efekt.
Zapraszam do oglądania.


Literki wycięte z arkusza Magicznej Kartki.

 Tym razem wykorzystałam piękne kwiatuszki Scrapelki.
Kieszonka podpatrzona w albumiku wykonanym przez Annę Nowicką.










Na tagach umieściłam  sentencje.














Ostatnio pojawiły się nowe kolory tuszy Latarni Morskiej  m.in. różowy i fioletowy. Często wykonuję prace w tym kolorach dlatego już je zakupiłam. 


W pracy wykorzystałam produkty marki Latarnia Morska. Albumik zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej -edycja listopad

Użyte produkty to:



wyzwanie_Latarni_Morskiej_listopad_2015

Wkrótce świąteczne prace, do zobaczenia..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz