niedziela, 30 października 2016

Kartkowanie z Anią

Witam

Dzisiaj jeszcze jeden post, w którym pokażę karteczki, które przygotowałam na zabawę u Ani.
We wrześniu po raz pierwszy przyłączyłam się do zabawy i postanowieniem, że będę robiła karteczki co miesiąc. 
W październiku trzeba było wykonać karteczkę na Boże Narodzenie wg mapki.

Wykorzystałam papiery  LemonCraft oraz grafikę ze Stamperii.
Użyłam napisu oraz cytatu od Novinki - dziękuję.



Druga karteczka miała być z ozdobną ramką.
Przygotowałam karteczkę  wraz z torebeczką na ślub. 

Użyłam papierów ze Stamperii, w których się ostatnio zakochałam.
Rameczka wycięta wykrojnikiem od Agnieszki - dzięki.
Napis od Agnieszki Krzyżanowskiej- dziękuję.






I ostatnia karteczka, która miała mieć skarpetę lub bucik.

Moja karteczka jest formie paczki prezentowej. Podobną karteczkę już robiłam, możecie zobaczyć ją  Tutaj.  Napis od Joli GG- dziękuję.
Grafikę znalazłam tutaj, to stronka z fajnymi darmowymi grafikami.


I jeszcze wszystkie karteczki razem.



Na dzisiaj to już wszystko, dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz