piątek, 7 lipca 2017

Jeszcze szkolnie

 Witam Was ponownie

Od zakończenia roku szkolnego minęło już trochę czasu, ale chcę Wam jeszcze pokazać prace jakie wykonałam z tej okazji.
 Dla pani wychowawczyni mojego Jasia przygotowałam zestaw składający się  z czekoladek i karteczki.
Wybrałam oczywiście zestaw  firmy Karmello. Tym razem zrobiłam tylko obwolutę.
Wykorzystałam stempelek od Magdaleny Tomaszewskiej.


Czekoladki włożyłam do takiej torebki, do której zmieściła się także kartka z podziękowaniem.



Zdjęcie zrobione nocą.


Drugi zestaw przygotowałam dla Pani, która miała lekcje z Jasiem podczas choroby wychowawczyni. 



I powstały jeszcze  kartka i czekoladowniki.



Napis od Jolagg


Napis od Jolagg



Jutro wybieram  się na warsztaty albumowe, które poprowadzi moja scrapowa koleżanka Ewa Wróbel a potem na Smakujemy Lato w Pszczynie.

To ostatni dzień "wolności", w niedzielę wracają moje młodsze dzieciaczki z obozu.


Dziękuję za odwiedezinki i komentarze.

Do zobaczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz