poniedziałek, 4 września 2017

Ślubne kartki

Witam bardzo serdecznie

Dzisiaj mam dla Was dwie kartki ślubne, które zrobiłam już jakiś czas temu. U mnie często jest tak, że kartki powstają, zdjęcia zrobię i nie mam czasu ich wrzucić na bloga.

Wykorzystałam tutaj papier UHK Gallery z kolekcji Misty Morning. 
Cała kolekcja jest bardzo ładna i  lubię robić z niej kartki.




Kartka pudełko, kurs możecie znaleźć na moim blogu Tutaj


Przeglądając swoje zbiory przydasi zauważyłam, że nazbierało mi się kilka tekturek ślubnych, więc postanowiłam je wykorzystać . I tak powstała druga kartka.


W piątek mamy umówione kolejne warsztatowe przyjaciółkowe spotkanie i będziemy robiły album. Jaki? Dowiecie się wkrótce....

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze.
Do zobaczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz