poniedziałek, 9 marca 2015

Kwiatki ręcznie robione

Witam
Wszystko zaczęło się od zamówienia przez mnie poisencji u pewnej osoby. Po wielu interwencjach kwiatki otrzymałam, ale postanowiłam, że następne wykonam sobie sama. Znalazłam szablony wykonane przez  Martę Kozik (szablony dostępne tutaj), wydrukowałam, wycięłam, wytłoczyłam                 i gotowe.




Potem stwierdziłam, że inne kwiatki też tak mogę sobie zrobić. Przejrzałam różne kursy dostępne w sieci. Najbardziej spodobały mi się różyczki wykonywane przez Joannę. Niestety nie mam maszynki, więc przygotowałam sobie szablony i wycięłam ręcznie.
Duże przeważnie wykorzystuję do ozdabiania pudełek na kartki, małymi ozdabiam kartki.


duże


małe

A to mój ostatni kwiatek, także wykonany z szablonu, który narysowała mi bratowa.




Myślę, że to dopiero początek mojej przygody z kwiatuszkami.

Dziękuję za odwiedzinki i do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz