poniedziałek, 24 października 2016

Czekoladowniki i coś jeszcze...

Witam

Ostatnie trzy tygodnie były dla mnie bardzo intensywne, zrobiłam miedzy innymi kilka kartek ślubnych (pokażę je w następnych postach).

 Dla  Pań Wychowawczyń moich dzieci przygotowałam czekoladowniki zamykane na magnes.

Tym razem zakupiłam czekoladki z Krakowskiego Kredensu  (zdjęcia robione w ostatniej chwili przed wyjście do szkoły).
Wykorzystała stempelek od Novinki - dziękuję.







I jeszcze dwa malutkie z czekoladkami Karmello i stempelkiem od Digi-Agi - dziękuję.





Jak już kilka razy pisałam raz w miesiącu spotykam się ze scrapującymi  koleżankami  w Pracowni Kreatywność w Bielsku-Białej. W tym miesiącu Agnieszka Posłuszny (Latarnia Morska) zaproponowałam abyśmy zrobiły Grudniownik.
Ja jednak stwierdziłam, że nie będę robiłam, ponieważ raz zaczęłam, ale jakoś mi to nie szło, więc go odłożyłam nieskończony.

Jednak pod wpływem kilku cennych rad Agnieszki oraz widząc zapału innych dziewczyn, postanowiłam, że jednak go zrobię. Po powrocie ze spotkania przycięłam kartki, następnego dnia obkleiłam kartki  papierem, zrobiłam okładkę  i gotowe.




Resztę będę uzupełniała już w grudniu, więc trzymajcie kciuki, żeby teraz udało mi się go zapełnić.

Teraz najwyższa pora zabrać się za karteczki na zabawę u Ani.

Dziękuję za odwiedzinki i wszystkie Wasze cudowne słowa pod wcześniejszymi postami.

Zapraszam wkrótce...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz