poniedziałek, 23 października 2017

Pudełkowy folio albumik

Witam Was ponownie

Parę dni temu Małgosia pokazała swój folio album, który bardzo mi się spodobał. W swoim poście  zamieściła także link z odnośnikiem to kursiku, który możecie znaleźć TUTAJ.

 Oczywiście zaraz go obejrzałam i okazało się, że wykonanie takiego albumu jest bardzo proste. Tak bardzo zakręciłam się na zrobienie takiego albumu, że wszystkie inne prace poszły w kąt i  powstała pierwsza baza wg wymiarów z kursu.

Stwierdziłam, że jednak wolałabym trochę mniejszy rozmiar i tak powstała kolejna baza, którą zaraz obkleiłam papierami Lenoncraft.

W piątek  po raz kolejny  spotkałyśmy się na Nocnym Cropie w sklepie Scrap.com gdzie zrobiłam kolejny albumik, który chcę podarować małemu chłopczykowi Tymkowi.
Czeka mnie jeszcze ozdabianie - pokażę go później.

Przy okazji pokazałam  koleżankom jak zrobić bazę, bo je także urzekł ten albumik.

W sobotę zrobiłam kolejną bazę,  albumik będzie dla Różyczki, która we wrześniu przyszła na świat.
I ten pokażę Wam w całości, bo jest  już skończony (dużo zdjęć).


Digi stempelek od Judi Judyta











i jeszcze druga strona






Tak wygląda cały album. Na pewno powstaną kolejne.

To na dzisiaj wszystko i do zobaczenia wkrótce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz