niedziela, 22 września 2013

Na słodko

Witam

Ubiegły tydzień był dla mnie bardzo pracowity, brałam udział w różnych warsztatach. Relacja z nich w następnych postach. Dzisiaj chciałam zaprezentował babeczki jakie upiekłam dla mojego już 4-letniego synka na urodziny w przedszkolu. Zamiast cukierków mój syn poczęstował koleżanki, kolegów i panie takimi oto babeczkami.

Poniżej zamieszczam przepis. 




Jedna porcja spakowana do przewiezienia.





Składniki:

5 jajek
1,5 szklanki cukru
2,5 szklanki mąki
3 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szklana oleju
1 szklanka przegotowanej ciepłej wody
3 łyżki kakao

Najpierw jajka miksujemy z cukrem, następnie dodajemy kolejne składniki wciąż miksując. Następnie dzielimy zmiksowane ciasto na połowę. Do jednej dodajemy 3 łyżki kakao, do drugiej 3 łyżki maki. Nakładamy do foremek trochę jasnego i trochę ciemnego ciasta. Pieczemy w tem. 180 stopi.

A to powstało przy okazji:



Do zobaczenia wkrótce!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz