niedziela, 8 września 2013

Prace dzieci ze świetlicy

Witam
Przede wszystkim chciałam wszystkim podziękować za komentarze pod moimi postami, które są bardzo motywujące do dalszej pracy. 

Dzisiaj chciałabym pokazać niektóre z prac wykonanych przez dzieci ze Świetlicy Środowiskowej, w której prowadzę zajęcia. Pracę w świetlicy rozpoczęłam w maju (zastępstwo). 
Trochę miałam obaw jak sobie poradzę i czy dzieci mnie zaakceptują. Wcześniej nie pracowałam jako nauczyciel, z wykształcenia jestem bankowcem .
Studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego skończyłam niedawno. Myślę, że chyba sobie poradziłam, bo dzieci przychodziły na moje zajęcia.
Od września prowadzę dalej zajęcia, z czego bardzo się cieszę!

A teraz prace:







Jeszcze raz dziękuję za komentarze i do zobaczenia wkrótce.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz