poniedziałek, 26 września 2016

Kartkowanie z Anią- mój debiut

Witam

Zaglądając na różne  blogi zauważyłam fajną zabawę karteczkową i postanowiłam się przyłączyć.

Organizatorką jest Ania z  bloga Ręczne Robótki Anny.

Zabawa polega na wykonaniu co miesiąc trzech kartek wg wytycznych Ani.

W tym miesiącu na kartce okolicznościowej miała znaleźć się koronka.

 Przygotowałam kartkę typu Criss Cross Card.






Na kartce na Boże Narodzenie miał się znaleźć jelonek, renifer lub łoś.

Poinsecję wycinałam  ręcznie korzystając z   Szablonu i kursiku  Marty Kozik (PaNaKo) 



A Wielkanocna miała zawierać jajko i zajączka.



I wszystkie trzy razem.



I jak Wam się podoba mój karteczkowy debiut? 
W przyszły miesiącu postaram się też wziąć udział w zabawie.

Do zobaczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz