niedziela, 4 września 2016

Kursik - kartka pudełeczko (Making a simple Box card)

 Witam serdecznie

Ostatnio  robiłam takie karteczki pudełeczka. 





Dzisiaj przygotowałam dla Was kursik, jak wykonać taką kartkę.

To mój pierwszy kursik, więc bardzo proszę o wszelkie uwagi i sugestie.

A więc zaczynamy:

1. Przygotowujemy kartkę o wymiarach 35 cm x 25 cm. 
Ja korzystam z takiego bloku A3.



2. Szerokość kartki bigujemy w następujący sposób:
od lewej strony 7,5 cm 5 cm 10 cm 5 cm 7,5 cm



3. Od góry i od dołu kartki odmierzamy po 5 cm.
Dalej wg schematu



4. Powstaje mam taka oto baza.



5.   W górnym i dolnym prostokącie ( o wymiarach 10 cm x 5 cm) wyznaczamy środek i bigujemy tak jak na schemacie i zaginamy do środka.


Zdjęcie pomocnicze


6. W czterech kwadracikach ścinam brzegi (nie jest to konieczne), następnie przyklejam pod prostokąt o szerokości 5 cm.



7. I mamy gotową  bazę kartki.



8.  Została mam  jeszcze do zrobienia opaska.

Przygotowuję pasek o wymiarach 34 cm x 6 cm i sklejam.



Teraz zabieram się za ozdabianie naszej karteczki.

Mam nadzieję, że komuś przyda się ten mój kursik.

Do zobaczenia..

4 komentarze:

  1. Świetny kursik, aż mnie kusi, żeby w weekend usiąść i zrobić taką kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super robota - dziękuje na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń