sobota, 31 grudnia 2016

Jeszcze świątecznie i krótkie podsumowanie

Witam 

Dzisiaj najpierw chciałam Wam  pokazać część moich tegorocznych karteczek.
Jakoś nie udało mi się zrobić  tego wcześniej.

A potem kilka słów podsumowania.















 W tym roku najważniejszym  wydarzeniem była wystawa, którą miałam  wraz koleżankami  w Galerii w Jaworzu. Możecie o tym wydarzeniu przeczytać tutaj.

 Pod wpływem prac moich koleżanek zaczęłam robić swoje pierwsze scrapy . Do tej pory powstało ich kilka (można je zobaczyć na moim blogu), a w głowie mam pomysły na kilka następnych.

W tym roku przyłączyłam się  (dopiero pod koniec roku)  do zabaw, które organizują dziewczyny na swoich blogach. 
I tak robiłam karteczki na Dzień Smakowitej Babeczki oraz  Czekolady u Lidzi, karteczki świąteczne  u Uli oraz  karteczki u  Ani.
Dzięki tym zabawą poznałam nowe blogowe koleżanki i otrzymałam cudowne karteczki.

W tym roku zrobiłam swój pierwszy grudniownik, który czeka na dokończenie ( jak będzie gotowy na pewno Wam go pokażę).

A plany na Nowy Rok: po pierwsze przyłączyłam się do całorocznej zabawy u ELAU




Oczywiście planuję brać udział w różnych zabawach na blogach.

I rozwijać swoje umiejętność, robić kolejne karteczki, scrapy i oczywiście czekoladowniczki.

A Wam  w Nowym Roku życzę  nieustającej weny twórczej.

I do zobaczenia.............



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz