czwartek, 29 grudnia 2016

Wymianka u Uli i karteczki od blogowych koleżanek

Witam Was serdecznie

Oj dawno mnie tu nie było, nazbierało się mi sporo postów do opublikowania. 
Zacznę od pokazania karteczek, które otrzymałam  od blogowych koleżanek.

Tę karteczkę otrzymałam  od Basi w ramach wymianki karteczkowej, którą zorganizowała Ula.
 Basiu -bardzo dziękuję.
Karteczka zostanie wpięta do mojego tegorocznego grudniownika.


Te karteczki otrzymałam (od lewej);
- od Ani z Nitkowych zapisków - jestem pod  wrażeniem Twojej wyszywanej karteczki,
- od Anity z Robótkowego zakamarka-  bardzo mi się podoba, lubię karteczki z koronkami, 
-od Uli z bloga  Kulskowo - jest śliczna, uwielbiam wyszywane karteczki.



Bardzo dziękuję za te śliczne karteczki i życzenia, sprawiłyście mi ogromną niespodziankę.

Teraz mam trochę więcej czasu (jestem uziemiona w łóżku, problemy  z kręgosłupem), więc pozaglądam na Wasze blogi.

Do zobaczenia wkrótce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz