wtorek, 24 stycznia 2017

Kartki na zabawy u Uli i Inki

Witam
Dzisiaj  kartki, które wykonałam wg wytycznych Uli i Inki.




W tym miesiącu Ula zażyczyła sobie kartek z jemiołą. No i miałam  problem, bo nie miałam ani pomysłu ani żadnego papieru. 
Przeglądając serwetki, które chciałam wysłać Danusi znalazłam serwetkę, która pasował do wytycznych. Podkleiłam ją papierem, wycięłam.
 Zrobiłam kartkę sztalugową skręconą.
Stempelek od jolagg.



A teraz kartki wg wytycznych Inki. 
Miały to być  minimalistyczne czyli z ograniczoną ilością dodatków, kolorów i warstw (CAS)
Podobne kartki robiłam przed  ostatnimi świętami.
 Miałam jeszcze przygotowane wytłoczone wzory (foldery pożyczone od koleżanki), więc kartki powstały szybko.



Tutaj stempelek od Novinki


 To na dzisiaj tyle,  dziękuję za odwiedzinki  i do zobaczenia...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz