piątek, 20 stycznia 2017

Mama team

Witam 

Moja córka jest cheeleaderką i wraz ze swoją grupą bierze udział w różnych zawodach.

W listopadzie ubiegłego roku  w Krakowie odbyły się zawody Grand Prix Polski, na których dziewczynki zdobyły III miejsce.

Na każdych zawodach my mamy zawsze im kibicujemy. Tym razem postanowiłyśmy, że nie tylko będzie nas słychać, ale także widać.

Koszulki zamówiłyśmy sobie w szkole tańca Millenium, w której trenuje moja córka.

Scrapa zaczęłam robić na naszym nocnym cropie. 
Jakoś nie szło mi wycinanie postaci ze zdjęć, więc Agnieszka mi je wycięła - Aga dzięki.

Cheeleaderki znalazłam na TEJ darmowej stronie z grafikami.




Serdecznie  witam wszystkie nowe osoby zaglądające  na mojego bloga.
Dziękuję za każde słowo, które  tutaj pozostawiacie tutaj. 
Do zobaczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz