czwartek, 31 sierpnia 2017

Kartki na zabawę u Ani

Witam Was bardzo serdecznie

Ostatnio odpuściłam robienie kartek na zabawę u Ani, ale powracam.

W tym miesiącu inspirowała nas Ania Kurtasz. 


A oto moje kartki i tak:

Zacznę od kartki ślubnej, na której miały znaleźć się kwiaty i motyle.

Nie wiem czy  kartkę sztalugową można zaliczyć jako kartkę o  nietypowym kształcie, ale to nie był warunek obowiązkowy.




Kolejna to kartka ze słońcem i żółtym kolorem. Nie ma jeszcze żadnego napisu, bo na razie nie wiem dla kogo ona będzie.




I ostatnia z szopką i zielonym.


Tu wykorzystałam szablon, który udostępniła na swoim blogu Ewy, która jest mistrzynią w robieniu takich kartek. 


I jeszcze zbioróweczka



Postanowiłam spróbować swoich sił w zabawie u Ewy na wspólne przestrzenne kartkowanie.





Dzisiaj mam do opublikowania jeszcze jeden post z praca na zabawę u Danutki, a więc do zobaczenia za chwilkę...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz