niedziela, 20 sierpnia 2017

Mój pierwszy folio album

Witam Was bardzo serdecznie

Mój urlop zbliża się do końca, te parę dni (w czwartek wracam do pracy) postanowiłam wykorzystać twórczo, tym bardziej że skończyły się upały i wreszcie mogę usiąść przy biurku.
Mój scrapowy kącik nam w pokoju, którego okna znajdują się od strony zachodniej i po południu nie dało się tam wytrzymać. 

Pokażę Wam albumik, który zrobiłam dla mojego syna Jasia.
Umieściłam w nim zdjęcia z ostatniej przedszkolnej wycieczki.
 Przedszkole skończył już rok temu, ale dopiero teraz udało mi się skończyć ten albumik.

To mój pierwszy taki album, inspirację i tutorial znalazłam na kanale Kasi (Scrapkate).

Album jest dość gruby. Zrobiłam klapkę zapisaną na magnes oraz wodospad, gdzie umieściłam także zdjęcia i album zaczął mi troszkę pękać, więc wykorzystałam patent koleżanki i wzmocniłam brzegi plastrem, który następnie potuszowałam.









Postanowiłam , że album ze wszystkich tegorocznych wakacyjnych wyjazdów postaram się zrobić trochę wcześniej niż po roku, więc przygotowałam sobie już bazę albumową. Będzie to album pudełkowy, który na nadzieję, że we wrześniu Wam pokażę.

Na dzisiaj to już wszystko, czas zabrać się za kartki także te na zabawy, które ostatnio trochę zaniedbałam.
Do zobaczenia wkrótce..










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz