niedziela, 8 stycznia 2017

Karteczkowanie z Anią

Witam 

Dzisiaj przychodzę z kartkami na zabawę u Ani.

W styczniu bawimy się w BINGO.


Kartka okolicznościowa

Często robię kartki w nietypowych kształtach. 
Tę formę  zobaczyłam na blogu Ewy. Ewa zamieściła link do kursiku, więc i ja skorzystałam. Jeśli ktoś jest chętny to kurs znajduje się tutaj.

Grafika jest od Janet, dostałam ją jako gratis od Olivii Anny Kozioł.



Miejsce na życzenia 

Z bingo wybrałam KWIAT + GRAFIKA+ KOŁO

Kartka wielkanocna

Stempelek Latarni Morskiej pokolorowałam kredkami.


Tutaj wybrałam : ZIELONY+NAPIS+ ZWIERZĘ

 Boże Narodzenia 

Na Boże Narodzenie od Uli  otrzymałam śliczną kartkę z wyszytą gwiazdką, postanowiłam, że ja też  coś wyszyję.
 Wybrałam choinkę,wzór jest prosty, więc sobie poradziłam.
 Może kiedyś zabiorę się za wykonanie jakiegoś trudniejszego wzoru, bo haft matematyczny bardzo mi się podoba.


Z bingo wybrałam ZIELONY+ NAPIS+CZERWONY

 I jeszcze kolaż, o którym zapomniałam, ale już uzupełniam.


Teraz kolej na kartkę na zabawę u Uli.
Po raz pierwszy zgłosiłam się  też na bombardowanie u Danusi.

Dziękuję za odwiedzinki oraz wszystkie komentarze.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz