piątek, 10 lutego 2017

Bombardowanie u Danutki i niespodzianka

Witam ponownie

Zaglądając na bloga Danutki zauważyłam zabawę w kreatywne bomardowanie i postanowiłam spróbować swoich sił.


Zgodnie z wytycznymi Danutki trzeba było zająć się pudełeczkiem z okieneczkiem.

Moje wyglądało tak:


Wymyśliłam sobie, że zamienię je w pudełeczko na prezent świąteczny. 
Tak wiem ,że do Bożego Narodzenia zostało jeszcze kilka miesięcy, ale w grudniu zawsze brakuje mi czasu na jakieś oryginalne zapakowanie prezentów.

Pudełko okleiłam taśmą, ozdobiłam gwiazdą, którą wycięłam  nożyczkami wg szablonu PaNaKo.
W oryginalnym pudełku nie było szybki, więc ją dokleiłam.




Niedawno otrzymałam od Danutki przesyłkę niespodziankę 😊.
W środku znalazłam  cudowną, w moim ulubionym kolorze, bransoletkę.
Nie mam takiego super słonia, żeby ją Wam zaprezentować, ale myślę, że pudełko też zdało egzamin. Oczywiście wszystkim się nią chwalę.


W prezencie otrzymałam także różne przydasie.  
Danutka przesłała mi także  muliny, postanowiłam, że nie powinna się kurzyć, więc wkrótce do czegoś ją wykorzystam. 
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję.


Na dzisiaj to wszystko.
 Kartki na zabawę do Ani mam już gotowe, zdjęcia zrobione, więc pokaże je w następnym poście.
Dziękuję, że tutaj zaglądacie i do zobaczenia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz