niedziela, 26 lutego 2017

Kartki na zabawę u Inki i Uli

Witam Was serdecznie

W tym miesiącu zaczynam najpierw od kartek, które zrobiłam na zabawę u Inki



W tym miesiącem tematem wyzwania była  kartka z motywem choinki na kartce z książki, papierze  nutowym, stronie z gazety.

Najpierw zrobiłam tę karteczkę, wykorzystując papier w nuty (na zdjęciu trochę mało widoczne).
Choineczki schowane za szopką.
Digi stempelek od jolagg.


Na drugiej są bardziej widoczne nutki. Wykorzystałam tutaj choinkę z serwetki, którą najpierw  wycięłam następnie resztki serwetki usunęłam mokrym pędzelkiem.



A teraz kartka na zabawę u Uli.

W tym miesiącu na kartce miały znaleźć się pierniczki.



Miałam kilka pomysłów na tę kartkę, w końcu powstała taka oto.



Napis podpatrzony u Małgosi, bardzo mi się spodobał, więc sobie zrobiłam podobny.

To dzisiaj wszystko, dziękuję, że tu zaglądacie i do zobaczenia..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz