niedziela, 12 lutego 2017

Karteczki na zabawę u Ani

Witam Was serdecznie wieczorową porą.

Dzisiaj u mnie kartki, które zrobiłam na zabawę u Ani. 

W tym miesiącu wytyczne ustaliła pierwsza z gościnnych projektantek Małgosia Oszczędłowicz, która prowadzi bloga  pasjonatymalgorzaty.pl.

Małgosia zaproponowała następujące tematy kartek:



Pierwsze co zrobiłam w tym miesiącu to przejrzałam swoje serwetkowe zasoby i okazało się, że znalazłam serwetki, które idealnie pasują do wytycznych Małgosi.
Oto pierwsza serwetkowa kartka, zgodnie z wytycznymi miał być na niej  zając z kurczakiem.


Na kartce okolicznościowej miały być serduszka. Zrobiłam sztalugową kartkę ślubną oraz torebeczkę. 


Na następnej miała być biała śnieżynka.
Przed świętami przygotowałam kilka baz na kartki bombeczki, które nie wszystkie wykorzystałam.  A teraz jedna z nich mi się przydała.


I jeszcze jedna wielkanocna, na której miał się znaleźć zając z jajkiem.
Tutaj też obrazek wycięłam z serwetki.


I jeszcze kolaż 

Ostatnio sporo kartek zrobiłam min. przygotowałam już cztery kartki i słoiczek na zabawę u Ewy, brakuję mi  jeszcze  jednej wg pierwszych wytycznych.  Muszę zapytać czy mogę  jeszcze dołączyć do zabawy.

Kartkę na wymiankę u Lidzi w Misiowym Zakądku  też mam już gotową i jutro poleci do adresatki.

Czas zabrać się za karteczki na zabawę u Uli i Inki.

Dziękuję za odwiedzinki i każde słówko.
Do zobaczenia...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz