czwartek, 9 lutego 2017

Warsztaty z Dorotą Kopeć


Witam Was bardzo serdecznie
W ubiegły piątek byłam wraz ze znajomymi scraperkami (chyba nie będę wszystkich wymieniać bo było nas w sumie 10) na warsztatach z Dorotą Kopeć. 
To były moje pierwsze warsztaty z Dorotą, ale na pewno nie ostatnie. Tworzyłyśmy takie mediowe prace. 
Podobają mi się farby kameleon, które poznałam wcześniej jeszcze jak zajmowałam się decoupagiem, teraz zobaczyłam, że można wykorzystać je także do robienia kartek.
Oczywiście zakupiłam kilka na próbę, bo chcę zrobić kolejne mediowe kartki.








Oczywiście  tak twórczo rozpoczęty piąteczek nie mógł skończyć się tylko na warsztatach, przerodził się w kolejną scrapową nockę. To była nie tylko twórcza  noc, ale też pełna śmiechu, śmiechu do łez, zresztą sami zobaczcie:


Agnieszka Otręba i Ania Nowicka

Dziękuję za odwiedzinki i do zobaczenia...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz