poniedziałek, 13 lutego 2017

Zabawa u Ewy

Witam ponownie

Jak pisałam w ostatnim poście zrobiłam jeszcze kartki na zabawę u EWY



Pomimo, że zabawa już trwa Ewa zgodziła się żebym się przyłączyła. Tak więc dzisiaj taki zbiorczy post czyli kilka kartek no i oczywiście słoiczek.



Brakuje mi kartki wg wytycznych z pierwszego tygodnia, ale jeszcze ją uzupełnię.                   Postanowiłam, że zrobię wszystkie dwanaście kartek.

A więc zaczynam od drugiego tygodnia. Najpierw banerek


Miała być inwazja kurczaków. U mnie nie jest ich tak bardzo dużo, ale może pięć sztuk wystarczy.


Kolejny tydzień

Na mojej kartka cała w jajkach.



I następny

            To właściwie miała być kartka  wielkanocna, a zrobiła się taka walentynkowa.                                      Zajączki wycięte z serwetki, to już kolejna serwetkowa kartka. 


I ostatni tydzień

Tym razem zrobiłam kolejną karteczkę bombeczkę. Miała być natura i jest. Wszystkie ozdoby są naturalne , gwiazdka też, za wyjątkiem kuleczek. 


I na koniec jeszcze zapełniony słoiczek.


I to na dzisiaj już wszystko.

Jutro czekam mnie super wieczór, wybieram się  z koleżankami scraperkami na koncert  do NOSPR- u w Katowicach.

Bardzo wszystkim dziękuję za tyle miłych słów pod moimi postami.
Do zobaczenia...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz