czwartek, 30 marca 2017

Mój pierwszy smash

Witam  

Już od pewnego czasu zastanawiałam się w jaki sposób zachować różne wspomnienia z ważnych dla mnie wydarzeń.

Na jednym z naszych scrapowych spotkań Agnieszka Posłuszny miała taki album -notes tj. smash, który bardzo mi się spodobał. Zamówiłam sobie, ale musiałam dość długo poczekać.
 

W miedzy czasie zapisałam się na zabawę do Elau.



Jak tylko otrzymałam swój wiedziałam co w nim się znajdzie.


Relacja ze wszystkich tegorocznych wydarzeń i działań, które sprawiły mi przyjemność.


Wydrukowałam zdjęcia ze stycznia i lutego i zabrałam się do dzieła. 

Efekty możecie zobaczyć poniżej:





Wklejanie i opisywanie zdjęć sprawiło mi mnóstwo radości.


Jak co miesiąc spotkałyśmy się z dziewczynami na naszym twórczym wieczorku. Te spotkania zawsze są dla mnie świetnym relaksem.



Co jeszcze w tym miesiącu sprawiło mi przyjemność dowiecie się w kwietniu oglądając kolejne 
wpisy.

Dzisiaj jeszcze post z karteczkami na zabawę u Ani.
Do zobaczenia za chwilkę..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz