niedziela, 5 marca 2017

Kwiatowa wymianka karteczkowa u Lidzi

Witam Was serdecznie

Dzisiaj chciałam  pokazać kartki jaką zrobiłam i otrzymałam w Kwiatowej wymiance kartkowej u Lidzi w Misiowym Zakątku.

W lutym trzeba było wykonać kartkę z bratkami.


 Zrobiłam kartkę sztalugową skręconą. 
Bratki wycięłam z serwetki (ostatnio często z nich korzystam).

Kartkę wysłałam do Małgoś13. Mam nadzieję, że dotarła.




A taką kartkę otrzymałam od Mafalda & Mouse, jest śliczna, bardzo dziękuję.




Ewa  zorganizowała zabawę karteczkowo-przydasiową i zgłosiłam się. Paczuszkę mam już przygotowaną, czekam tylko na informację komu mam ją wysłać.
Muszę się pospieszyć z wysyłką, bo w środę rano wyjeżdżam na kilka dni na narty.

Może zdążę jeszcze przed wyjazdem pokazać Wam boxy, które ostatnio zrobiłam.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle miłych słów.
Do zobaczenia...











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz