środa, 29 marca 2017

Wymianka u Hubki

Witam Was serdecznie

Ewa zorganizowała na swoim blogu wymiankę przydasi. 


Zapisałam się, przygotowałam paczuszkę i z niecierpliwością czekałam kogo będę miała jako parę do wymianki.

Okazało się, że została mi przydzielona Krysia z bloga CreaDiva 😊

Szybciutko pobiegłam na pocztę z paczuszką, bo wyjeżdżałam na kilka dni.

I czekałam na przesyłkę od Krysi.

Zobaczcie jakie wspaniałości otrzymałam:

Zacznę od pięknej kartki ( chyba w końcu muszę wykorzystać pomysł Ewy Jurewicz na przechowywanie kartek . Chcecie zobaczyć jaki zajrzyjcie do Tutaj)


W przesyłce znalazłam  także mnóstwo różnych przydasi; 








Malutkie, puchate baranki, które są cudowne.

 Zachwyciły mnie serduszka wykonane przez Krysię na szydełku.


I jeszcze takie dodatki "od czapy"

Wszystko przekładałam, oglądałam kilka razy i nie mogłam się nacieszyć (to pierwsza taka moja wymianka).

Krysiu jeszcze raz bardzo serdecznie Ci za wszystko dziękuję!!

Oczywiście wiedziałam, że powinnam  zrobić przynajmniej jedną kartkę z użyciem otrzymanych przydasi, ale wydawało mi się, że jeszcze mam czas, aż tu wczoraj z wieczora Ewa postawiła mnie do pionu. Okazała się, że to już najwyższa pora pokazać otrzymane przydasie no i kartkę.

I powstała taka karteczka.



Z otrzymanych darów wykorzystałam  żółte różyczki (bardzo je lubię), sznureczek, żółty listek, siateczkę oraz kolorowe kuleczki ( są super). 
Krysia przysłała mi te kuleczki w różnych kolorach. 

Użyłam także tekturkę, którą pomalowałam farbką i ozdobiłam żółtymi kwiatuszkami.


Niektóre przydasie wykorzystałam już w kartkach na zabawę u Ani, które pokażę jutro.

A teraz już uciekam.
Zostały mi jeszcze dwie zabawy w tym miesiącu u Ani i Elau . 

Muszę zdążyć jutro, bo w piątek rano wyjeżdżam z moją córką Julią na Mistrzostwa Polski Cheerleaders do Łochowa.

Trzymajcie kciuki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz