środa, 28 czerwca 2017

Karteczki na zabawę u Uli

Witam serdecznie 

Zbliża się koniec miesiąca, więc najwyższa pora pokazać karteczki jakie przygotowałam na zabawy. 
Dzisiaj kartki jakie zrobiłam na zabawę u Uli. 

Ponieważ nie robiłam kartek w kwietniu i maju postanowiłam, że w tym miesiącu  uzupełnię.

Zacznę od czerwca. Na kartce miał się znaleźć ptaszek.


Bazę miałam gotową, więc zrobiłam ją szybciutko.


 Wg wytycznych na maj Ula zażyczyła sobie serduszek.




 I tu miałam problem, bo nic mi nie pasowało do tej kartki. W końcu powstała o taka. 



Mam nadzieję, ze Ula mi ją zaliczy. Na choince są pierniczki w kształcie serduszek.

I jeszcze kwiecień- kartka wg mapki



Napis od jolagg.



To na dzisiaj wszystkie kartki, jutro pokażę przygotowane na zabawę u Ani

A więc do zobaczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz