poniedziałek, 5 czerwca 2017

Komunijnie

Witam ponownie

W ciągu mojej nieobecności nazbierało mi się trochę prac.
 Dzisiaj chcę Wam pokazać te, które wykonałam z okazji I Komunii.

Będzie dość dużo zdjęć, ale cięzko zmieścić miesiąc pracy w jednym poście.

I tak, zacznę od zaproszeń:




Następnie powstał album dla Siostry Zakonnej, która przygotowywała w tym roku dzieci do Komunii.
Do albumu wkleiłam 67 zdjęć dzieci.

Okładka wyglądała tak:


Każda strona była rozkładana, żeby zmieściły się wszystkie zdjęcia.


Z tyłu każdej strony umieściłam, życzenia i obrazki, które wykonały dzieci.



Potem wykonałam kilka zestawów.

Zestawy dla dziewczynki.
Stempelek od Agi Borysewicz






Inna wersja kolorystyczna












Zestaw dla chłopca






I  jeszcze kilka kartek.








W pracach wykorzystałam tekturki i napisy od SCRAPKA.

 To na dzisiaj wszystko.

Do zobaczenia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz