czwartek, 1 czerwca 2017

Wracam do blogowego świata

Witam wszystkich ponownie

Dawno mnie tu nie było, ale ostatnie dwa miesiące były dla mnie bardzo intensywne, więc nie miała już czasu na pisanie postów, zaglądanie na Wasze blogi. 
Odpuściłam także zabawy, ale wracam.

Najpierw zabawa u ELAU ( maj i kwiecień). 


To, że byłam taka zabiegana nie znaczy, że odpuściłam sobie sprawianie przyjemności.

Zacznę od maja

W maju wiele się działo.

Przede wszystkim postanowiłam zmienić fryzurę. Rozjaśniłam  i obcięłam włosy i teraz wyglądam tak:


Z okazji Dnia Matki dostałam od moich dzieci takie kubeczki (sami zrobili napisy).


Oczywiście w tym miesiącu też spotkałyśmy się na nocnym scrapowanku.

Tym razem robiłyśmy kartki.


I moje na zbliżeniu, zrobiłam po raz pierwszy kwiatki z foamiranu.





I jeszcze kilka zdań o dopieszczaniu w kwietniu.




W kwietniu po raz kolejny wybrałam się na koncert do NOSPR- u w Katowicach.

Przed koncertem zwiedzaliśmy razem z przewodnikiem budynek, zaglądaliśmy w różne miejsca niedostępne na co dzień dla słuchaczy.

Na  scrapowym spotkaniu świętowałam swoje urodziny. 
Dostałam kwiaty, prezenty i śliczną kartkę.




W tym miesiącu  mąż  też o mnie zadbał.
Jako prezent urodzinowy dostałam zaproszenie do Spa (to będzie mój pierwszy raz).


To na dzisiaj wszystko. 

Do zobaczenia wkrótce....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz